دسته
خبر گزاری ها
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 15019
تعداد نوشته ها : 9
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

خبر اول اینکه

شبکه ایران مدعی شد:
مهدی کروبی، در نامه ای به سیدمحمد خاتمی، به شدت به رفتار سیاسی او اعتراض کرده است. وی با اشاره به این که «تو فقط می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی». از این که خاتمی به دنبال رهبری جریان اصلاحات و کسب وجهه است، انتقاد و به این دلیل امکان رهبری کردن اصلاح طلبان برای خودش میسر نیست، به تلویح ابراز ناراحتی کرده است. همچنین گفته می شود میرحسین موسوی در جلسه ای با حضور گروهی از نزدیکانش، عنوان کرده است: «خاتمی شرایط را برای ما پیچیده تر می کند.»

خبر دوم

جهان نوشت:
به تازگی دولت در اقدامی تحسین برانگیز، دلارهای نفتی خود را از بانک های اروپایی خارج و به برخی از بانک های آسیایی واریز کرده است . پیش از این تعدادی از دادگاه های اروپایی با شکایت بیوه زنان اسرائیلی مبنی بر این که ایران حامی قاتل شوهرانشان در جنگ اسرائیل و لبنان بوده است، پول‌های ایران در بانک های خارجی را بلوکه می کردند.

 منببع دوخبر فوق : روزنامه خراسان شنبه 15 اسفند صفحه آخر ستون انعکاس

خبر سوم

بی بی سی:
یک نماینده مجلس ایران می گوید که طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها "اصلا امکان پذیر نیست" و این طرح "توهین به دانشگاهیان" ایران است.علی عباسپور تهرانی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران، گفت: "بحث در مورد تفکیک‌جنسیتی دانشگاه‌ها در حد حرف است و هیچ طرح و برنامه‌ای برای آن اعلام نشده است".

خبر چهارم

رادیو فرانسه 

حسن روحانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت، از سیاست خارجی دولت محمود احمدی نژاد انتقاد کرد و هشدار داد که در صورت فقدان سرمایه گذاری و ادام روال کنونی مصرف، ایران به یک کشور واردکنند نفت مبدل خواهد شد.

خبر پنجم

رادیو آمریکا

نروژ یک دیپلمات ایرانی را اخراج کرده است. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که ایران به یک دیپلمات نروژی دستور داد تهران را ترک کند.

خبر ششم

نیویورک تایمز
تحریم های جدید علیه ایران در کنفرانس امنیتی سران قدرت ها با ریاست اوباما درنیمه ماه آوریل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
منبع چهار خبر فوق  : روزنامه خراسان روز شنبه 15 اسفند صفحه آخر ستون رسانه ها
خبر هفتم
 ادعای همسر تاج زاده درباره انتخاب وزیر زن
شبکه ایران - فخرالسادات محتشمی پور مدعی شده است که انتخاب وزیر زن در دولت دهم، ژست تبلیغاتی برای اجرای سیاستهای تبعیض آمیز دولت و تحقیر و توهین به زنان است.
فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده در یادداشتی که در سایت نوروز (سایت رسمی حزب مشارکت) منتشر کرده، مدعی شده است که دولت دهم، سیاستهای «زن ستیزانه» را در دستور کار خود قرار داده است!
خبر هشتم
حکم جاسبی برای معاون مشایی
فارس - جاسبی در حکمی محمدشریف ملک زاده را به عنوان عضو علی البدل هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضا هیأت علمی دانشگاه آزاد منصوب کرد. ملک زاده به تازگی در حکمی از سوی اسفندیار رحیم مشایی مسؤول دفتر رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای صیانت از حقوق شهروندی ایرانیان خارج از کشور منصوب شده است. 

خبر نهم
 لغو استیضاح بهبهانی
ایلنا - با پس گیری امضا نمایندگان اصولگرا، موضوع استیضاح حمید بهبهانی وزیر راه منتفی شد.
خبر آخر
 سرمایه گذاری عراق در میدان نفتی «فکه»؟!
فارس- در حالی که اختلاف ایران و عراق بر سر میدان نفتی فکه حل نشده است یک مقام عراقی از نهایی شدن مذاکرات وزارت نفت این کشور با شرکت چینی کنوک برای توسعه سه میدان نفتی در استان میسان خبر داد. استان میسان با استان ایلام ایران هم مرز است و میدان نفتی فکه در این استان میان دو کشور ایران و عراق مشترک است اما دو کشور هنوز نتوانسته اند در مورد آن به توافق برسند.
منبع چهار خبر فوق روزنامه قدس 15 اسفند ستون اخبار ویژه

دسته ها : سیاسی
شنبه پانزدهم 12 1388
X